tisdag 7 april 2009

Vilken härlig tisdags träning....

Hej!
Fy tusan vad det rullade på fint idag, inledande lagtempot var riktigt mäktigt att skåda!! Känns som att många har kalas ben nu inför säsongen! MCK Elit blir definitivt ett lag att räkna med 2009.

För egen del börjar det släppa mer och mer nu och jag kan gå med lite längre på träningarna, sedan saknar man det där lilla extra som gör att man orkar hela linan ut. Men men, efter att ha suttit på rumpan i ett par år utan att nästan cykla så är jag rätt nöjd med vad jag åstadkommit hittills. Jag tror att ju längre säsongen löper desto bättre blir jag, hård träning och att jag tänker på vad jag stoppar i mig skall få mig dit! Till en början rör det sig nog mer om överlevnad men jag lovar, JAG kommer att hänga av er förr eller senare ;-) och då kommer jag skratta hela vägen till mjölksyra banken!! Nu skall jag bara ut och handla ett par Cosmic Carbone SL så jag kan cykla lika snabbt som Tok-Erik, för övrigt mannen som krossar oss andra i byxstil på träningarna. Genomskinliga byxor i söndags och idag vita. Var kommer det här att sluta?

Tack för idag allesammans det är sådana här dagar som får ens lyckometer att slå i taket!!

/Niko

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar