tisdag 14 april 2009

Dagens träning!

Idag gjorde jag ett litet gästspel som reiseleiter på passet då Reck var frånvarande. Gick bra tycker jag, får hoppas att dom som var med tyckte samma.

Har vilodag imorgon och den är välbehövlig efter mkt hård träning den sista tiden, dagen kommer iofs mest spenderas på att jaga nya delar och lämna in cykeln för lite uppgradering. Förhoppningsvis har man byggt lite form så man kan hänga med nu i helgen. Man kan iaf inte klaga på sparringen på träningarna för vi har som Erik sagt innan, seriös power i laget. Skall bli riktigt skoj att tävla i helgen och det blir verkligen kul att se hur laget står sig emot den övriga svenska eliten! Mitt mål är att kunna gå med runt och klarar jag det blir jag supernöjd, sedan får jag sätta högre mål allt eftersom.

Hade ett litet bakslag innan idag när jag fick reda på att mina hjul som jag skulle köpa var restade. Får se hur jag löser detta, skall kolla på alternativ imorgon! Verkar som att alla har köpt sig ett par cosmic carbone sl?! Kanske får det bli ett par carbone slr istället, lite lättare fast dyrare? Hmmm..... vill ju inte vänta en halv säsong på ett par nya hjul så något nytt får det bli.

/Niko

2 kommentarer:

  1. Det blev ett bra pass!
    Köp Cosmic Carbone Pro, tub. Det har jag gjort :-)

    /Fredric

    SvaraRadera
  2. Bra jobbat Nico på tisdagens pass! Recken saknade vi inte alls...

    SvaraRadera