tisdag 14 april 2009

Gott 3-dagars block!

Påskträning!

Lör-sön-mån med bra träning, minns inte när jag hade det senast. Lyxen att vara gräsänkling sön-mån gjorde att jag t.o.m. kunde gå och lägga mig en stund efter mån passet!

Wingate-test hos Lunkan, följt av styrkeintervaller och lite avslutande snällt lagtempo med höga rpm på lördagen, följdes upp med riktigt hårt lagtempo och småtävlingar på söndagen innan team-träffen hos mig med Paris-Roubaix. Måndagen blev ju inte så tokig heller, knappt 5 timmar distans i rätt högt tempo!

Hur många kalorier tror ni förrresten det var i detta??
McFeast och Co plusmeny och extra mayo till pommes
En extra cheesburgare
Sundae med mkt kolasås

2 kommentarer:

  1. 1600 Kcal?! Hoppas den energin räcker till i kantvinden i Hilleshög!

    SvaraRadera
  2. den bör i alla fall räcka till att hålla mig varm!!

    reck

    SvaraRadera