söndag 26 april 2009

Istället för tävling!

Eller hur var det nu... Om man inte kan åka till Falun eller Danmark och tävla så får man ju göra det bästa man kan på hemmaplan. M-bro kl. 10.00 med respektive klubbkläder och utlovat slit, svett och blodsmak.

Jag vill påstå att vi lyckades. Undrar så här på kvällen med gött möra ben om det kunde ha blivit ett bättre fartpass ,med tävlingar lagtempon och goa igångdrag. Rackarns vad kul det är att få köra och trissa varann. Stort tack till er som var med!

Så har du missat tisdagar eller de söndagar det inte tävlas kan klubbens pass starkt rekommenderas.

Idag bjöd Erik på ny och fräsch ram (som han lättat till den grad att den saknade framväxel, Erik välkommen in i växelstrulklubben!)

Snart är det dags för en av årets höjdare, Hammarö 3-dagars i soliga Karlstad med hela gänget samlat och bra boende fixat, najs!

/Jimmy

2 kommentarer:

  1. Hjälpte föga med lättad cykel idag, småsunkiga ben åsså va Jimmy så stark att jag fick stå över några förningar, det händer inte ofta.. arrgh
    Han ska få igen
    /Erik

    SvaraRadera
  2. Jag e glad att jag inte va med idag efter att ha läst diverse blogginlägg från personer som va med.... fast jag hade bra gärna velat vara med! Den där Jimmy borde hållas kopplad ;-)! Ni kommer sparka min rumpa ännu hårdare nu, speciellt med mig som suttit med en förkylning i en vecka utan att kunna trycka på :-(! SEGT SOM F-N!!

    Ses på tisdag förhopningsvis!?

    /Niko

    SvaraRadera