lördag 18 april 2009

Rapport från fronten av klungan

Östgötaloppet, av försnacket i bussen att döma så var chansen för en klungkrasch den första milen ungefär 99,3%. Så efter 5km så gjorde jag ett kamikaze-utbryt, just för att slippa äta asfalt denna soliga dag. Fick så småningom sällskap av ett gäng, tyvärr dock inga mck:are... med hårdköra å kantvind så blev 20st till 15 å sen var där bara 7 kvar. Brist på rutin gör sen att det kommer lite små missar här och var och på sista varvet e jag på vippen att flyga av, håller mig dock kvar och gör ett försök att svara på målspurt men tyvärr icke idag!

Synd att jag inte fick mer nytta av mina bänkpressar-muskler :-(

/Erik

3 kommentarer:

  1. Grymt, starkt, kul, grattis! Imorgon blir det seger!

    SvaraRadera
  2. Bra Erik, hårt kört.

    Lasse

    SvaraRadera
  3. Grattis, grabben! Du har verkligen visat att du kan köra med de STORA pojkarna!

    SvaraRadera