söndag 3 maj 2009

Ofrivilligt igångdrag

Linjelopp Hammarö sön - Under uppvärmning; "Börjar inte loppet 11.55?" Ok snabbt tillbaka till startområdet, står vid bilen å ska ta av mig benvärmarna när det ropas 1min till start. Panik, 400 meter kvar till starten när klungan drar iväg, det där var inget jag tänker utsätta mig för igen.

Själva loppet verkar ha gått undan, vi missade några farliga attacker men annars skötte vi oss nog ganska bra. Inför upploppet klämde jag till mig rulle på Lindgren och trodde under en kort euforisk tid att vi lyckats ta 5:e platsen, råka visst missa dom 3 som kom iväg på slutet... Men en 8:e bland så här duktigt folk känns ändå finfint!
Det bästa med helgen var ändå vår sköna lagkänsla, vi kommer riktigt bra överens å har nog nästan roligast av alla gängen.
Efter en sån här helg förstår man varför vår gubbe i laget inte har ork nog att lägga av; lite farligt men så sjukt kul å totalt beroendeframkallande det här e!

/Erik

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar