fredag 8 maj 2009

Fit for fight eller?

Beskedet är att det är klart för tävling imorrn. Detta trots att startlistan inte visar varken mig eller laget jag ska gästspela i.

Ska bli riktigt kul att få komma "hem" och köra lite. Det var föresten här jag och min gamle vapendragare Jon gjorde debut i elitklassen 2007(körde annars första året i senior-lvg). Tror att det kan bli lite samma känsla inför start i morrn, även om jag snäppt upp mig endel sen dess så är skandis nu en UCI 1:2 tävling i form av 13varv... Ahh va gött det är med lite utmaningar. Här ska bitas i!

Att man sen kan passa på att klämma in lite besök hos familjen träffa brorsbarn samt klappa favvis vovven gör ju att det flaggas för en kanonhelg. Ps uppsala ska ha +14 och strålande sol medan det i götet varnas för regn(blir bra kinnekulleträning för laget)
/Jimmy

2 kommentarer:

  1. Lycka till på loppet Jimmy! Jag skall till uppsala imorgon och kolla på GP:et. Synd att Mölndal inte har lag i dessa två lopp. Varför har ni inte det förresten?

    /Johan T (som temporärt bor i Djursholm)

    SvaraRadera
  2. Elitlaget är ju fortfarande lite under uppbyggnad. Vid sådana här större evenemang har vi lite brister kring "runt om "logistiken...
    /Jimmy

    SvaraRadera