lördag 5 september 2009

Götalandsmästare i tempo

Jimmy körde hem tempot över 30 km och kan numer titulera sig Götalandsmästare, grattis!

Hatten av för JR som dånade in på tiden 38:32 vilket var 45 sekunder före tvåan Wilson från Borås och 1:27 före Andersson från Oskarshamn.
/Björn
_ _ _ _ _
Ja då var man götalandsmästare!
Jag har ju använt de senaste två onsdagarna till att trimma in mig med p3an. Och fram till rekandet av banan i ösregn på vägen upp kändes allt fint... Blev lite skraj.. det såg ju ut som att det skulle behövas snorkel! Samtidigt som banan bjöd på smalavägar och ett par backar, på det hela en hyffsat tuff bana. Men det blev sån tur var endast regn det sista 8a min eller så.
Så nu har jag även lagt en 3milare till erfarenheterna.
Imorrn är det dags för linjet och vi får se vad vi kan hitta på där.
/Jimmy

2 kommentarer:

  1. Gratulationer och hatten av för den nya götalandsmästaren i tempo!

    SvaraRadera
  2. Grattis Jimmyboy! Kul att du kör bra utan mig som jagar dig på vägen med...

    SvaraRadera