lördag 12 september 2009

CK Fix tempo

Idag kördes 22 riktigt jobbiga km, tuff bana och en kropp som inte riktigt svarar. Men jag tror att även pulsbandet inte riktgt svarade, kollade filen och såg att pulsen skulle ha varit under 100 vid ett par tillfällen.... Börjar kunna det här med att "nästan vara förkyld" nu men jag ska inte klaga, jag har ju ändå kunnat köra det jag velat i sommar och inte blivit riktigt sjuk. Nog gnällt. De ca 16 första kilometrarna av banan bjöd på mer vind än väntat och sen kom den avslutande backen som verkligen kunde suga musten ur benen. Första gången jag fått gå ner på lillklingan under ett tempolopp. Blev inte det bäst genomförda/disponerade loppet, men så länge man hamnar överst på pallen får det ju duga! (Hmm, jag ser allt lite stor ut på på bilden.) Stort tack till Glenn och Micke i CC-veteran för gott sällskap och hjälp med transport!

Imorrn kör vi i Åstorp.
/Jimmy

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar