lördag 11 juli 2009

Dagsform

Dagsformen är god.... Kan trycka på bättre och bättre på platten och även i backarna. Det var många år sedan jag kunnat trycka på som jag kunnat dom sista 2 veckorna. Skönt att träningen börjar gå bättre igen efter all skit som jag haft den sista tiden.

En kul sak är att jag för första gången på många år tagit mig under 86kg, 85,9kg visar vågen. 105+ kg visade den i slutet på december. Denna satsning har inte bara blivit dyr i cykelpryl väg utan jag har fått köpa en helt ny garderob också ;-)! Så för er som känner att vågen visar för mycket, börja cykla!!

Skall ut och köra Stu i backar och rulla i ca 2h 30m nu. Gött mos!!

2 kommentarer:

  1. Är det Brengdahl som skriver ... ;-). /Jerry

    SvaraRadera
  2. Jepp det är Johan som ligger bakom inlägget ;)

    För många av glassarna från föregående inlägg förra hösten gjorde att jag gick upp från 68 till 105kg mellan svanesund och december ;)

    SvaraRadera