fredag 23 mars 2012

Laddar

Tjenare

Sitter här hemma och degar efter en lång dag med cykel, jobb, cykel och födelsedagsmiddag. Veckan har flugit iväg, redan fredag och nu i helgen så ska stora delar utav laget träffas för gemensam träning. Har hört rykten om att det blir kompanislakt, gillar såna pass så skall bli spännande att få gasa lite igen. Var ju ändå snart 2 år sedan jag körde lagtempo så ska bli riktigt kul att få slita lite igen och att man inte har glömt hur man ligger på hjul.......

Hoppas på att vädret vi har fått här i Göteborg skall hålla i sig, hade 18 grader och strålande sol när jag gled runt i bilen mitt på dan.

// Larsén

ps, följ mig på twitter för lite tätare och nördigare uppdateringar från min vardag https://twitter.com/#!/richardlarsen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar